Minneord om Lillian Hektner

Vi er nå kommet til avslutningen av året 2019, dette ble også siste året vi fikk ha Lillian i menigheten.

Hun har vært en klippe gjennom mange tiår. Hun vokst opp i menigheten, sa ja til Jesus som 16 åring. Hun var en aktiv dame i menighetens barn og ungdomsarbeid. Mange vil huske henne fra søndagskolen, ungdomsgruppa, tirsdags klubb og for ikke å glemme Barnas dag som hun var en primus motor for servering og baking av skolebrød. I en alder av 82 år bakte hun 350 skolebrød til Barnas dag. Hun har også hatt mange andre oppgaver i menigheten, mange oppgaver som ikke synes, men som må gjøres. Hun levde for det å engasjere seg i menighetsarbeid og se andre mennesker. 15 nov ble hun begravet og en av hennes siste ønsker var at istedenfor blomster ønsket hun en gave til Filadelfias barn og ungdomsarbeid. Det kom inn kr.23.350,- og pengene skal gå til oppgradering av rom for barn og ungdomsarbeid i 2020. Vi takker alle som har vært med å gi en gave.

Det er med stort savn vi minnes henne, men vi har mange gode minner å se tilbake på og hun er nå hjemme i himmelen.

Vi lyser fred over hennes minne.

Lederteamet

Filadelfiakirken