Bønn og lovsangshelg

1 – 3 april får vi besøk av Albert Barankenyereye Ndayizeye

Han er opprinnelig fra Burundi og er den første afrikaneren som har blitt hovedpastor i en tradisjonell norsk pinsemenighet.

Pastor Albert ble døpt 12 år gammel, og han kjente kallet til pastortjeneste allerede da. Albert begynte som søndagsskolelærer med en gang han hadde blitt døpt, og holdt sin første preken da han var 13 år. Det var der han hadde sin glede. 23 år gammel, ble Albert innsatt som pastor. I ti år han han vært pastor i Afrika, både i hjemlandet og en periode i Sør-Afrika og Zambia.

I dag er han Pastor i Sion Molde, en menighet i sterkt vekst. Han har et sterkt og lidenskapelig uttrykk og er veldig fokusert på bønn.

Det blir Bønn og lovsangssamling fredag kveld kl 19:30, Bønn, lovsang og undervisning lørdag kl. 11:00 og 19:00 og Gudstjeneste Søndag kl. 11:00.

3 views