LED17 – Pinsevennenes lederkonferanse

2. – 5. februar ble LED17 arrangert i Oslofjord Convention Center i Stokke. Ca 1650 deltagere fra hele Norge og mange forskjellige kirkesamfunn var samlet for å prise Gud, samtale, høre om hva som skjer rundt omkring i Norge og bli inspirert til videre tjeneste. Vår menighet stilte med 8 deltagere og alle kom hjem med ny inspirasjon, nytt pågangsmot og nye ideer.

Tema for konferansen var «Jesus synlig for dem som ennå ikke tror» – Hovedtaler var Jedediah Thurner fra Oakland Church i Rochester, Michigan, USA. Sterke vitnesbyrd fra erfarne forkynnere, rapporter fra forskjellige menigheters arbeid rundt om i Norge og sterk, inspirerende forkynnelse av hovedtaler var noe av det deltagerne fikk oppleve.

Vår egen menighet ble også presentert i en sesjon hvor barne og ungdomsarbeid var tema. Barnas Dag ble trukket fram som en av flere vellykkede arbeid som har som målsetning å nå ufrelste mennesker i nærmiljøet. Kjempegøy :-)

4 views