Barnas dag 2018 !!

29. september inviterer Filadelfiakirken Rælingen til Barnas dag 2018 !!

Vår drøm for denne dagen er at alle skal få oppleve Guds godhet – gjennom en kjempedag til glede for alle barn i bygda vår. En dag fyllt med gøyale opplevelser og aktiviteter som: Melke ku, pil og bueskyting, ansiktsmaling, traktorkjøring, kasseklatring, ridning, hoppe i høyet, med flere.

Inviter med venner, familie og gled deg til en dag med “gøy på landet” !

Gratis inngang

Mat: Det vil bli salg av mat rundt på området. Parkering: Følg skilt for parkering på området.

Program 11.00: Åpner – Aktiviteter – Matsalg 13.00: Storsamling i ridehuset ! (Pause for aktivitetene) 13.30: Aktivitetene åpner igjen 15.00: Slutt

Velkommen !