Alan Platt fra Doxa Deo

Søndag 10. feb kl 17:00 får vi besøk av Alan Platt, grunnlegger og leder for Doxa Deo i Sør Afrika og globalt. Doxa Deo er en byfokusert kristen kirke med campus i 8 byer over hele verden: Pretoria, Johannesburg, Bloemfontein, Pinetown, Port Elizabeth, Cape Town, London (UK), Auckland (NZ), og menighetsplanting i Stuttgart Tyskland. Doxa Deo ønsker mer enn å ha kirke på søndager, de vil betjene byene på en slik måte at  man vil se  etableringen av Kristi Herredømme på alle samfunnsområder. I Doxa Deo observerer man ikke bare byens tilstand; men man tar ansvar for sine byer. Kort sagt, de tjener sine byer inn i Guds Rike!

Kom med forventning til at Gud vil åpenbare seg og gjøre store ting blant oss denne dagen.